Instrukcje
•
Gość
Gdy gospodarz anuluje atrakcję
Gdy gospodarz anuluje atrakcję
Sometimes a Host may need to cancel before or during an experience due to bad weather and safety concerns. If this happens, you’ll get a full refund and you can rebook the experience if you want.
Another reason a Host may cancel is if they required ID from you as the primary guest, but didn't receive it within 3 days of booking. Again, if the reservation is canceled, you’ll be refunded.
Though they’re extremely rare, we do take Host cancellations very seriously. Find out more about how cancellations can result in fees or other consequences for the Host.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
- Gospodarz atrakcji
Anulowanie atrakcji przez gospodarza
Możesz anulować edycję swojej atrakcji w kalendarzu. Twoi goście otrzymają powiadomienie i pełny zwrot kosztów. Mogą obowiązywać kary. - Gość
Znajdź zasady anulowania obowiązujące w przypadku rezerwacji atrakcji
Wysokość zwrotu zależy od zasad anulowania wybranych przez gospodarza oraz daty i godziny anulowania. - Gość
Uzgadnianie szczegółów zameldowania z gospodarzem
Metoda zameldowania i wymeldowania może się różnić w zależności od miejsca. Napisz do gospodarza, by poznać godziny i inne szczegóły oraz za…