Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Jak skontaktować się z gospodarzem?

    Po potwierdzeniu Twojej podróży lub atrakcji

    Jeśli masz zaakceptowaną rezerwację lub potwierdzoną atrakcję, możesz skontaktować się z gospodarzem, przechodząc do sekcji Podróże na stronie airbnb.com, wyszukując rezerwację i kontaktując się z tego poziomu z gospodarzem.

    E-mail oraz numer telefonu gospodarza znajdziesz w wątku wiadomości dotyczącym Twojej podróży. Z tego poziomu możesz również wysłać gospodarzowi wiadomość.

    Po podróży lub atrakcji

    Po zakończonej podróży, jeśli masz do omówienia jeszcze jakieś tematy, możesz wysłać swojemu gospodarzowi wiadomość ze swojej Skrzynki odbiorczej.

    Jeżeli natomiast chcesz rozwiązać kwestie finansowe, możesz się nimi zająć na naszej stronie w Centrum Rozstrzygania.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?