Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Aktualizacje udostępniamy 1 i 15 dnia każdego miesiąca.

    Jak mogę zmienić lub anulować rezerwację atrakcji?

    Uwaga: Jeśli musisz anulować rezerwację z powodu koronawirusa (COVID-19), zapoznaj się z naszym artykułem na temat możliwości anulowania.

    Aby zmienić lub anulować rezerwację, przejdź do sekcji Podróże. Możesz to zrobić w aplikacji mobilnej Airbnb lub w e-mailu z potwierdzeniem. Możesz również zalogować się na swoje konto z komputera lub przeglądarki internetowej. Gdy wybierzesz cel podróży:

    • W aplikacji Airbnb kliknij Zarządzaj rezerwacją.
    • W e-mailu z potwierdzeniem kliknij Zmień lub anuluj rezerwację.
    • Na koncie Airbnb kliknij Zmień rezerwację.

    Następnie zobaczysz opcje zmiany terminu lub anulowania rezerwacji, a także opcję dodawania i usuwania gości.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?

    Zaloguj się, by uzyskać niezbędną pomoc

    Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
    Zarejestruj się