Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje • Gospodarz atrakcji

Co się stanie, jeśli mój gość anuluje rezerwację atrakcji?

Rezerwacje dokonane przed 13 maja 2025 roku podlegają obecnym zasadom. W przypadku rezerwacji dokonanych 13 maja 2025 roku lub później obowiązują nowe zasady anulowania ofert atrakcji wymienione poniżej.

Gospodarze atrakcji mają do wyboru dwie opcje zasad anulowania:

  1. Aby uzyskać pełny zwrot, goście mogą anulować rezerwację najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem atrakcji lub w ciągu 24 godzin od jej dokonania (o ile rezerwacja zostanie dokonana wcześniej niż 48 godzin przed rozpoczęciem atrakcji).
  2. Goście mogą anulować rezerwację najpóźniej 24 godziny przed rozpoczęciem atrakcji, aby uzyskać pełny zwrot.

Polityka dotycząca poważnych zakłóceń działalności ma pierwszeństwo zastosowania wobec wybranych zasad anulowania atrakcji. Jeśli Twój gość anuluje rezerwację z powodu poważnego zakłócenia działalności, nie otrzymasz wypłaty za tę rezerwację.

Zasady anulowania ofert atrakcji

Te zasady obowiązują w przypadku rezerwacji dokonanych 13 maja 2025 roku lub później.

W przypadku większości atrakcji obowiązują zasady anulowania z jednodniowym wyprzedzeniem. Oznacza to, że jeśli goście anulują rezerwację co najmniej jeden dzień (24 godziny) przed rozpoczęciem atrakcji (według czasu lokalnego atrakcji), otrzymają pełny zwrot, a gospodarz nie otrzyma zapłaty za tę rezerwację.

W przypadku niektórych atrakcji gospodarze mogą wybrać zasady anulowania z trzydniowym wyprzedzeniem podczas tworzenia oferty lub zarządzania nią. Oznacza to, że jeśli goście anulują rezerwację co najmniej trzy dni (72 godziny) przed rozpoczęciem atrakcji (według czasu lokalnego atrakcji), otrzymają pełny zwrot, a gospodarz nie otrzyma zapłaty za tę rezerwację. Z tej opcji zasad mogą korzystać tylko niektórzy gospodarze, w zależności od ich oferty.

Goście zawsze widzą wybrane przez gospodarza zasady anulowania podczas rezerwowania atrakcji.

Kiedy zasady anulowania oferty mogą zostać uchylone, a gościom przyznany zwrot kosztów

Istnieją pewne okoliczności, w których gość może mieć prawo do zwrotu, niezależnie od zasad anulowania atrakcji. Na przykład w sytuacji, gdy wydarzenie na dużą skalę w lokalizacji oferty uniemożliwia lub prawnie zabrania ukończenia rezerwacji, zastosowanie będzie miałapolityka dotycząca poważnych zakłóceń działalności, a gość może anulować rezerwację i uzyskać pełny zwrot kosztów. Bez względu na zasady anulowania oferty gospodarz nie otrzyma wypłaty za tę rezerwację.

Zasady anulowania oferty mogą również zostać uchylone, jeśli gospodarz zostanie uznany za odpowiedzialnego za anulowanie rezerwacji przez gościa lub jeśli wystąpi problem z atrakcją, który uprawnia gościa do zwrotu kosztów. Dowiedz się więcej o tym, kiedy zasady anulowania mogą zostać uchylone.

Nasze ostateczne decyzje dotyczące anulowania i zwrotu kosztów nie mają wpływu na inne umowne lub ustawowe prawa, które mogą Ci przysługiwać. Prawo gości lub gospodarzy do wystąpienia na drogę sądową nie ulega zmianie.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj