Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Aktualizacje udostępniamy 1 i 15 dnia każdego miesiąca.

    W jaki sposób skontaktować się z gościem biorącym udział w mojej atrakcji?

    Kiedy Twoja atrakcja zostanie opublikowana w Airbnb, goście będą mogli rezerwować natychmiastowo wszystkie terminy oznaczone przez Ciebie w kalendarzu jako dostępne.

    Kiedy goście dokonają rezerwacji, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, zawierający imiona i nazwiska oraz liczbą gości objętych pojedynczą rezerwacją. Znajdziesz w nim link, dzięki któremu możesz napisać do gości za pośrednictwem aplikacji Airbnb.

    Zalecamy wysłanie gościom wiadomości, w której się przedstawisz i zechcesz ich poznać jeszcze przed rozpoczęciem atrakcji. Warto też odpowiedzieć na nurtujące ich pytania. Zautomatyzowanie tej wiadomości będzie możliwe po zakończeniu kliku edycji atrakcji.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?