Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    W jaki sposób skontaktować się z gościem biorącym udział w mojej atrakcji?

    Kiedy Twoja atrakcja zostanie opublikowana w Airbnb, goście będą mogli rezerwować natychmiastowo wszystkie terminy oznaczone przez Ciebie w kalendarzu jako dostępne.

    Kiedy goście dokonają rezerwacji, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, zawierający imiona i nazwiska oraz liczbą gości objętych pojedynczą rezerwacją. Znajdziesz w nim link, dzięki któremu możesz napisać do gości za pośrednictwem aplikacji Airbnb.

    Zalecamy wysłanie gościom wiadomości, w której się przedstawisz i zechcesz ich poznać jeszcze przed rozpoczęciem atrakcji. Warto też odpowiedzieć na nurtujące ich pytania. Zautomatyzowanie tej wiadomości będzie możliwe po zakończeniu kliku edycji atrakcji.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?