Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki

    Jak działa system rezerwacji atrakcji?

    Kiedy Twoja atrakcja zostanie opublikowana na Airbnb, goście będą mogli rezerwować natychmiastowo wszystkie terminy oznaczone przez Ciebie jako dostępne. Rezerwacji dokonają na stronie Twojej atrakcji. Przed dokonaniem rezerwacji, goście muszą zapoznać się z wszelkimi wymaganiami obowiązującymi przy Twojej atrakcji.

    Gdy gość dokona rezerwacji, otrzymasz e-mail potwierdzający z profilem oraz informacjami kontaktowymi Twojego gościa. Informacje te możesz również przejrzeć w swojej aplikacji Airbnb.

    Goście otrzymają potwierdzenie ze szczegółami dotyczącymi miejsca spotkania i terminu oraz tego, co mają przynieść. To informacje pochodząca ze strony Twojej atrakcji.

    Jeśli jednym z wymagań jest, by główna osoba rezerwująca zweryfikowała swój dokument tożsamości przed wzięciem udziału w atrakcji, to będzie ona na to miała 3 dni; wobec braku tej weryfikacji cała rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.

    Zalecamy, by zapoznać się z gośćmi jeszcze przed rozpoczęciem atrakcji – wyślij im wiadomość powitalną i w trakcie rozmowy odpowiedz na wszelkie nurtujące ich pytania.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?