Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Jak zaproponować gościowi zniżkę lub ofertę specjalną?

    You can send a special offer starting from the message thread with the guest.

    To send a guest a special offer:

    1. Go to Your Messages
    2. Open the message from the guest you want to send a special offer to
    3. Click Send special offer
    4. On the left side of the page, in the Subtotal field, enter the price you’d like to offer your guest for their stay
    5. Click Send special offer

    When you send a special offer, enter the total price you’d like to offer your guest for their stay, and make sure to include all nights of the reservation. Be sure to include your additional guest fee as well as cleaning fees, pet fees, or any other fees you've agreed upon.

    Note: Special offers can only be sent to guests with a pending reservation request. If the guest accepts your special offer, the reservation will automatically be confirmed.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?