Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Czy do potwierdzonej rezerwacji mogę dodać opłatę za sprzątanie?

    You’ll need your guest's approval to add a cleaning fee to a confirmed reservation or an active trip. You can do this by sending them a request to change the reservation to a new price that includes the additional fee.

    To submit a change request:

    1. Go to your Reservations
    2. Click the three dots menu for the reservation you want to change
    3. Click Change or cancel
    4. You'll be taken to a new page
    5. Select Change Reservation and make the change (you can change the dates, number of guests, and price from this page)
    6. Click Continue
    7. Confirm the change is correct, then click Send request

    If the guest accepts your request, the reservation will be updated and they'll be charged or refunded if necessary. If the request is declined or you don’t receive a response, the reservation will stay the same.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?