Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Czy mogę zaktualizować opis mojej oferty lub udogodnienia po dokonaniu przez gościa rezerwacji?

    Goście z oczekującymi lub potwierdzonymi rezerwacjami nie zobaczą żadnych aktualizacji ani zmian dokonanych przez Ciebie w ofercie.

    Podczas dokonywania rezerwacji, goście szukają i rezerwują oferty spełniające ich określone potrzeby. Jako gospodarz musisz pamiętać, że Twoja oferta powinna przedstawiać stan faktyczny miejsca pobytu w momencie dokonywania rezerwacji.

    Jeśli oczekiwane przez Twojego gościa udogodnienie zostało przez Ciebie usunięte, od razu skontaktuj się z nim. Jeżeli w tej sytuacji gość nie zechce pozostać przy rezerwacji, to Ty będziesz osobą odpowiedzialną za jej anulowanie - dzięki temu, Twój gość będzie mógł zarezerwować pobyt gdzie indziej.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?