Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Co jeśli oferta zarezerwowana przez mojego gościa jest w tym momencie niedostępna, ale jestem w stanie zapewnić im gościnę w innym miejscu?

    If you’re unable to host your guest at the place they booked, but you can accommodate them at another listing, message your guest to ask if they’re okay with the new location first.

    If they agree to the changes, you can send them an alteration request to finalize the details. If your guest doesn’t agree to the changes and no longer wishes to keep their reservation, it’s your responsibility to cancel the reservation so they can re-book elsewhere.

    To send an alteration request:

    1. Go to your Reservations
    2. Click the three dots menu for the reservation you want to change
    3. Click Change
    4. You'll be taken to a new page
    5. Select Change Reservation and make the change
    6. Click Continue
    7. Confirm the change is correct, then click Send request

    Once the guest agrees to the change, any cost difference will be automatically applied to their reservation.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?