Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Czy mogę zmienić lub anulować rezerwację gościa w trakcie podróży?

    We don’t allow hosts to cancel a reservation mid-trip without contacting us. If something comes up and you need to cancel the remainder of a reservation, make sure you message your guest to let them know what’s going on, then contact us for help.

    To send your guest a request to change the reservation:

    1. Go to your Reservations
    2. Click the three dots menu for the reservation you want to change
    3. Click Change or cancel
    4. You'll be taken to a new page
    5. Select Change Reservation and make the change (you can change the dates, number of guests, and price from this page)
    6. Click Continue
    7. Confirm the change is correct, then click Send request

    Once the guest agrees to the change, any cost difference will be automatically applied to their reservation.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?