Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    W jaki sposób skontaktować się z gospodarzem przed dokonaniem rezerwacji?

    Jeśli przed dokonaniem rezerwacji chcesz skontaktować się z gospodarzem, wyślij mu wiadomość za pośrednictwem platformy Airbnb. Gdy gospodarz potwierdzi rezerwację, możesz się z nim kontaktować aż do czasu zakończenia podróży. W tym celu skorzystaj z funkcji wiadomości, poczty e-mail lub telefonu.

    Zanim dokonasz rezerwacji

    Jeśli przed dokonaniem rezerwacji chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty, gospodarza lub atrakcji, możesz wysłać mu wiadomość za pośrednictwem platformy Airbnb. Odwiedź stronę oferty lub przeczytaj opis atrakcji, by upewnić się, czy nie ma tam informacji, o które chcesz zapytać gospodarza.

    Aby wysłać wiadomość do gospodarza przed dokonaniem rezerwacji:

    1. Na stronie airbnb.com, przejdź do danej oferty, aby skontaktować się z jej gospodarzem.
    2. Kliknij Wyślij wiadomość na stronie oferty.
    3. Wprowadź termin podróży oraz liczbę gości. Informacje te możesz skorygować przed dokonaniem rezerwacji
    4. Napisz swoją wiadomość i kliknij Wyślij wiadomość.

    W trosce o bezpieczeństwo i Twoją prywatność nie możesz dzwonić do gospodarza ani wysyłać mu e-maili, zanim nie zaakceptuje Twojej rezerwacji. Dowiedz się, dlaczego warto rozmawiać się z gospodarzem i realizować transakcje za pośrednictwem platformy Airbnb.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?