Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Jeśli Twoje plany na podróż uległy zmianie z powodu COVID-19, rezerwacje możesz zmienić lub anulować na stronie podróży.

    Jak przeczytać i wysyłać wiadomości?

    Rozmowa na Airbnb zaczyna się wraz z przesłaniem przez gościa pytania lub prośby o rezerwację. Od tej chwili wszystkie wiadomości związane z danym pytaniem lub prośbą będą się pojawiać w Twojej skrzynce odbiorczej.

    Żeby czytać i wysyłać wiadomości, musisz zalogować się na swoje konto Airbnb – w ciągu 24 godzin możesz wysłać do 30 wiadomości.

    Czytanie lub wysyłanie wiadomości

    1. Przejdź do Wiadomości.
    2. Wybierz Podróże lub Gospodarz.
    3. Kliknij wątek wiadomości, aby przeczytać dotychczasowe wiadomości lub wysłać nowe.

    Usuwanie wiadomości ze skrzynki odbiorczej

    1. Przejdź do Wiadomości.
    2. Kliknij Podróże lub Gospodarz.
    3. Przesuń kursorem na wątku wiadomości, który chcesz usunąć, i wybierz Zachowaj.

    Aby przeczytać zarchiwizowaną wiadomość, kliknij menu rozwijane nad wiadomościami i wybierz Zarchiwizowano.

    Więcej szczegółów

    Jeśli masz wątpliwości dotyczące wiadomości lub ktoś namawia Cię do dokonania płatności poza platformą Airbnb, kliknij ikonę flagi obok wiadomości, by nas o tym poinformować.

    Po kliknięciu wiadomości przeczytasz rozmowę i znajdziesz następujące informacje (na stronie, jeśli jesteś na komputerze stacjonarnym, lub klikając link Szczegóły u góry wiadomości, jeśli korzystasz z aplikacji Airbnb):

    • Profile gospodarza lub gościa zawierające liczbę recenzji, weryfikacji i opis.
    • Szczegóły rezerwacji i płatności, takie jak data zapytania, liczba gości i kalkulacja ceny.
    • Zdarzenia, takie jak potwierdzenia rezerwacji, wstępne akceptacje i oferty specjalne zapisane na osi czasu rozmowy.
    • Wszelkie sprawy, którymi musisz się zająć, w tym pytania o rezerwację lub prośby o rezerwację (na górze strony nad rozmową znajdziesz monit).

    Gospodarze znajdą również informacje o tym, ile zapłaci gość i jaki będzie zysk – oraz zrzut kalendarza.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?