Niezależnie od tego, czy chcesz tylko spytać o ofertę, czy od razu zarezerwować pobyt, zacznij od wysłania wiadomości do gospodarza. Żeby móc odczytywać i wysyłać wiadomości, musisz zalogować się na swoje konto Airbnb.
Kontaktując się z gospodarzem, tworzysz wątek wiadomości, do którego możesz później wracać. Dzięki wiadomościom możesz łatwo organizować komunikację dotyczącą wszystkich podróży.
Wystarczy kliknąć wątek wiadomości, aby móc przeczytać istniejącą wiadomość lub wysłać nową. Możesz filtrować, wyszukiwać i archiwizować wiadomości, aby zawsze być na bieżąco ze wszystkimi wątkami. W wiadomości jest błąd? Teraz możesz edytować wiadomość w ciągu 15 minut od jej wysłania i cofnąć jej wysłanie w ciągu 24 godzin.
Jeśli jesteś gospodarzem, wszystkie wiadomości znajdziesz w jednym miejscu.
Jeśli masz jakieś obawy związane z otrzymaną wiadomością lub jeżeli ktoś próbuje nakłonić Cię do zapłacenia za rezerwację poza Airbnb, kliknij flagę lub trzy kropki obok tej wiadomości i wybierz Zgłoś tę wiadomość, aby nas o tym powiadomić.