Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Mam dwa konta. Czy mogę je połączyć?

    Kont nie można scalać automatycznie. Nie możemy również przenosić informacji ani rezerwacji pomiędzy kontami. Zalecamy wybranie konta, z którego chcesz dalej korzystać, i wyłączenie drugiego konta.

    Gdy wyłączysz konto, wszystkie bieżące rezerwacje gospodarza lub gościa na tym koncie zostaną automatycznie anulowane. Zanim wyłączysz drugie konto, zaczekaj, aż rezerwacje te zostaną ukończone.

    Dowiedz się, jak wyłączyć konto.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?