Instrukcje
•
Gość
Dlaczego wstrzymano moją metodę płatności, po złożeniu przeze mnie prośby o rezerwację?
Dlaczego wstrzymano moją metodę płatności, po złożeniu przeze mnie prośby o rezerwację?
When you submit a reservation request, we may place a hold on your payment method, called an authorization, for the full amount of the reservation.
If your reservation is accepted, the authorization will turn into a real charge and the amount will be deducted from your payment account.
If your request is declined or expires, the authorization will disappear or appear as a refund in your payment account. Depending on the processing time of your bank, the release of the authorization may take up to 7 business days.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
- GośćJak przyspieszyć unieważnienie autoryzacji i realizację zwrotuCzas przetwarzania w przypadku unieważnienia autoryzacji i realizacji zwrotów zależy od formy płatności, dlatego nie można przyspieszyć tego…
- GośćPłatności i odrzucone prośby o rezerwacjęJeśli Twoja prośba o rezerwację nie zostanie zaakceptowana przez gospodarza lub wygaśnie bez odpowiedzi, nic nie zapłacisz.
- GośćJak zweryfikować kartę przy pomocy tymczasowych autoryzacji?Wyślemy dwa przelewy uwierzytelniające o maksymalnej wartości 1,99 USD, aby zweryfikować Twoją kartę debetową lub kredytową. Po zweryfikowan…
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj