Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Czemu dwukrotnie obciążono mnie opłatą za rezerwację?

Nim prześlesz prośbę o rezerwację, uzyskasz informację, czy wybrana metoda płatności nałoży blokadę (nazywaną autoryzacją), czy też obciąży Twoje konto kwotą za rezerwację.

Jeśli metoda płatności została autoryzowana

W przypadku niektórych metod płatności lub w zależności od lokalizacji, niezbędne może być autoryzowanie pełnej kwoty za rezerwację już w momencie wysłania prośby. Jeśli rezerwacja zostanie zaakceptowana, autoryzacja zamieni się w faktyczne obciążenie, a kwota zostanie potrącona z Twojego rachunku płatniczego.

Jeśli prośba o rezerwację zostanie odrzucona lub wygaśnie, autoryzacja zniknie całkowicie lub pojawi się na Twoim rachunku płatniczym w postaci zwrotu. W zależności od czasu przetwarzania transakcji przez Twój bank, zdjęcie autoryzacji może zająć do 7 dni roboczych.

Jeśli metoda płatności została obciążona

W przypadku niektórych metod płatności lub w zależności od lokalizacji, niezbędne może być autoryzowanie pełnej kwoty za rezerwację już w momencie wysłania prośby. Jeśli prośba o rezerwację zostanie zaakceptowana, obciążenie pozostanie bez zmian, a rezerwacja zostanie potwierdzona.

Jeśli prośba o rezerwację zostanie odrzucona lub wygaśnie, otrzymasz zwrot natychmiastowo i automatycznie. W zależności od czasu przetwarzania transakcji przez Twój bank, zrealizowanie zwrotu może zająć do 10 dni kalendarzowych.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj