Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Jak mogę rozwiązać kwestie sporne ze swoim gospodarzem po podróży?

    Jeśli Twój sprzeciw związany jest z kwestiami finansowymi, możesz skorzystać z Centrum rozliczeń, aby zażądać pieniędzy lub je przesłać w ramach sprawy związanej z Twoją podróżą na Airbnb. Masz 60 dni od daty wymeldowania, aby przesłać żądanie do Centrum rozliczeń.

    Jeżeli nie zgadzasz się z recenzją, którą napisał Ci Twój gospodarz, możesz napisać odpowiedź, która znajdzie się bezpośrednio pod tą recenzją i którą zobaczą wszyscy członkowie społeczności Airbnb. Odpowiedź musisz przesłać w ciągu 30 dni od daty opublikowania recenzji przez gospodarza.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?