Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Czy mogę przedłużyć moją podróż po jej zakończeniu?

    Jeśli Twoja rezerwacja dobiegła końca, nie możesz przesłać prośby o jej zmianę. Zamiast tego musisz przesłać gospodarzowi nową prośbę o rezerwację.

    Jeśli chcesz poprosić o przedłużenie rezerwacji w trakcie podróży, możesz przesłać gospodarzowi prośbę o zmianę.

    1. Przejdź do zakładki Podróże i wybierz podróż
    2. Kliknij Zmień rezerwację
    3. Zmień termin
    4. Kliknij Kontynuuj

    Jeśli gospodarz zaakceptuje Twoją prośbę, rezerwacja zostanie zaktualizowana, a Ty poniesiesz koszty lub otrzymasz zwrot, jeśli zajdzie taka potrzeba. Jeśli prośba zostanie odrzucona lub nie otrzymasz odpowiedzi, Twoja rezerwacja nie ulegnie zmianie.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?