Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Czy mogę sprawdzić status mojej prośby, by dokonać zmiany rezerwacji?

    Aby uzyskać informacje na temat statusu prośby o zmianę, przejdź do swoich podróży i kliknij tę podróż.

    Możesz również skontaktować się bezpośrednio z gospodarzem. To gospodarz decyduje o zaakceptowaniu lub odrzuceniu prośby. E-mail oraz numer telefonu gospodarza znajdziesz w wątku wiadomości Twojej podróży. Z tego poziomu możesz również wysłać gospodarzowi wiadomość.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?