Zanim dokonasz rezerwacji, w dowolnym momencie możesz dodać formę płatności. Jednak gdy rezerwacja zostanie opłacona za pomocą określonej formy płatności, nie będzie można zmienić tej formy na inną.
Jeśli masz zaplanowane przyszłe płatności, możesz zmienić formę płatności dla nadchodzącej płatności, zanim zostanie ona przetworzona.
Jeśli rezerwacja jest potwierdzona i opłacona, zmiana formy płatności nie jest możliwa.
Jeśli prosisz o rezerwację, ale gospodarz jeszcze nie odpowiedział (czyli rezerwacja nie jest potwierdzona), możesz anulować swoją prośbę i wysłać ją jeszcze raz, używając przy tym innej formy płatności.
Dowiedz się, jak dodać lub usunąć formę płatności na swoim koncie.
Jeśli Twoja rezerwacja została opłacona przy użyciu opcji „zapłać część teraz, a pozostałą kwotę później”, dowiedz się, jak zmienić formę płatności dla nadchodzących płatności.
Jeśli Twój pobyt potrwa co najmniej 28 nocy, dowiedz się, jak zmienić swoją formę płatności dla nadchodzących transakcji.