Instrukcje
•
Gość
Poproś o zwrot
Poproś o zwrot
Jeśli chcesz poprosić o zwrot przed podróżą lub po jej zakończeniu (bez względu na żądaną kwotę), możesz to zrobić w Centrum rozliczeń. Pamiętaj, że Centrum rozliczeń może nie być dostępne do tych celów w przypadku niektórych pobytów w hotelach.
Zanim wyślesz prośbę w Centrum rozliczeń, warto uzgodnić kwotę zwrotu z gospodarzem w wątku wiadomości na Airbnb. Jeśli nie dojdziecie z gospodarzem do porozumienia, pojawi się możliwość zaangażowania Airbnb do pomocy w rozstrzygnięciu sporu. Problemy należy zgłaszać Airbnb z 72-godzinnym wyprzedzeniem. Tylko wtedy obowiązują nasze zasady zwrotów i zmian rezerwacji pobytów.
Uwaga: na przesłanie zgłoszenia do Centrum rozliczeń masz maksymalnie 60 dni od daty wyjazdu.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
Prośba o zwrot kosztów
Potrzebujesz uzyskać zwrot kosztów? Najpierw wyślij do gospodarza prośbę o rozwiązanie problemu. Jeśli nie da się go rozwiązać, gospodarz mo…- Gość
Zwroty za anulowanie
Dowiedz się więcej o zwrocie za anulowaną podróż lub atrakcję. Śledzenie zwrotów i rachunków
Kto lubi szukać rachunku w portfelu? Chyba nikt za tym nie przepada. Chętnie Ci w tym pomożemy.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj