Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Poproś o zwrot

Jeśli chcesz poprosić o zwrot przed podróżą lub po jej zakończeniu (bez względu na żądaną kwotę), możesz to zrobić w Centrum rozliczeń. Pamiętaj, że Centrum rozliczeń może nie być dostępne do tych celów w przypadku niektórych pobytów w hotelach.

Zanim wyślesz prośbę w Centrum rozliczeń, warto uzgodnić kwotę zwrotu z gospodarzem w wątku wiadomości na Airbnb. Jeśli nie dojdziecie z gospodarzem do porozumienia, pojawi się możliwość zaangażowania Airbnb do pomocy w rozstrzygnięciu sporu. Problemy należy zgłaszać Airbnb z 72-godzinnym wyprzedzeniem. Tylko wtedy obowiązują nasze zasady zwrotów i zmian rezerwacji pobytów.

Uwaga: na przesłanie zgłoszenia do Centrum rozliczeń masz maksymalnie 60 dni od daty wyjazdu.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Prośba o zwrot kosztów

    Potrzebujesz uzyskać zwrot kosztów? Najpierw wyślij do gospodarza prośbę o rozwiązanie problemu. Jeśli nie da się go rozwiązać, gospodarz mo…
  • Gość

    Zwroty za anulowanie

    Dowiedz się więcej o zwrocie za anulowaną podróż lub atrakcję.
  • Śledzenie zwrotów i rachunków

    Kto lubi szukać rachunku w portfelu? Chyba nikt za tym nie przepada. Chętnie Ci w tym pomożemy.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj