Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Jak działają zmiany i anulowania w przypadku rezerwacji długoterminowej?

    Jeśli rezerwacja jest na co najmniej 28 nocy, w jej przypadku obowiązują długoterminowe zasady anulowania. Jeśli gość zmieni lub anuluje rezerwację długoterminową:

    • Jego pierwsza płatność może nie zostać zwrócona, w zależności od oferty i daty dokonania rezerwacji.
    • Jeśli gość anuluje rezerwację po jej rozpoczęciu, opłata za pozostałe noce w rezerwacji jest bezzwrotna. Jeśli pozostało mu więcej niż 30 zarezerwowanych nocy, nie otrzyma zwrotu tylko za następne 30 nocy.
    • Gospodarz może według własnego uznania zapewnić gościowi dodatkowy zwrot.

    Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji, przeczytaj e-maila z potwierdzeniem.

    Zgoda gospodarza

    Jeśli gość chce zmienić swoją rezerwację, może to wymagać wcześniejszej akceptacji gospodarza. Aby zmienić rezerwację długoterminową, goście powinni postępować zgodnie z tą instrukcją.

    Gospodarz będzie musiał zatwierdzić zmianę, jeśli:

    • Zmiana została zaproponowana przed rozpoczęciem pobytu, ale nie później niż 30 dni przed zameldowaniem.
    • Pobyt już się rozpoczął, ale do wymeldowania pozostało mniej niż 30 dni.
    • Gość chce zmienić datę zameldowania lub zwiększyć liczbę nocy w rezerwacji.

    Rezerwacja zostanie zmieniona automatycznie, jeśli:

    • Do zameldowania zostało co najmniej 30 dni.
    • Pobyt już się rozpoczął, ale do wymeldowania pozostało co najmniej 30 dni.
    • Po zmianie do rezerwacji nadal pozostało co najmniej 30 dni.
    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?