Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Anulowanie dłuższych pobytów

Jeśli rezerwacja jest na co najmniej 28 nocy, w jej przypadku obowiązują długoterminowe zasady anulowania.

Dla gości

Jeśli jesteś gościem, możesz sprawdzić e-maila z potwierdzeniem, aby uzyskać więcej informacji. Dowiedz się więcej o tym, jak zmienić swoją rezerwację.

W przypadku zmiany lub anulowania dłuższego pobytu:

  • Twoja pierwsza płatność może nie podlegać zwrotowi w zależności od oferty i tego, z jakim wyprzedzeniem rezerwacja została dokonana;
  • jeśli anulujesz rezerwację po rozpoczęciu pobytu, zwrotowi nie podlega kolejny miesiąc objęty rezerwacją;
  • gospodarz może zaproponować Ci dodatkowy zwrot.

Zgody udzielane przez gospodarzy

Jeśli jesteś gospodarzem i gość chce zmienić rezerwację, musi uzyskać Twoją zgodę, o ile:

  • prośba została wysłana przed rozpoczęciem pobytu, ale w czasie krótszym niż miesiąc przed datą jego zakończenia;
  • pobyt się rozpoczął, ale do dnia jego zakończenia pozostał czas krótszy niż miesiąc;
  • gość zmienia dzień rozpoczęcia pobytu lub przedłuża rezerwację.

Zmiana może nastąpić automatycznie, jeśli:

  • pobyt jeszcze się nie rozpoczął, a rezerwacja obejmuje co najmniej 28 nocy;
    1. pobyt już się rozpoczął, ale do dnia jego zakończenia został co najmniej miesiąc;
    2. zmiana jest inicjowana przez gościa;
    3. data rozpoczęcia nie została zmieniona;
    4. zmiana jest dokonywana z miesięcznym wyprzedzeniem;
    5. rezerwacja nie może zostać przedłużona.
    Czy ten artykuł jest pomocny?

    Powiązane artykuły

    Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
    Zaloguj się lub zarejestruj