Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Anulowanie dłuższych pobytów

Jeśli rezerwacja jest na co najmniej 28 dni, w jej przypadku obowiązują zasady anulowania dłuższego pobytu.

Dla gości

Jeśli jesteś gościem, możesz sprawdzić e-maila z potwierdzeniem, aby uzyskać więcej informacji. Dowiedz się więcej o tym, jak zmienić rezerwację.

W przypadku zmiany lub anulowania dłuższego pobytu:

  • Twoja pierwsza płatność może nie podlegać zwrotowi w zależności od oferty i tego, kiedy rezerwacja została dokonana;
  • jeśli anulujesz rezerwację po rozpoczęciu pobytu, zwrotowi nie podlega kolejne 30 dni objętych rezerwacją;
  • gospodarz może zaproponować Ci dodatkowy zwrot.

Zgody udzielane przez gospodarzy

Jeśli jesteś gospodarzem i gość chce zmienić rezerwację, musi uzyskać Twoją zgodę, o ile:

  • gość wysyła prośbę przed rozpoczęciem pobytu, ale do dnia wymeldowania zostało mniej niż 30 dni;
  • pobyt już się rozpoczął, ale do dnia wymeldowania zostało mniej niż 30 dni;
  • gość zmienia dzień zameldowania lub wydłuża czas pobytu.

Zmiana może nastąpić automatycznie, jeśli:

  • pobyt jeszcze się nie rozpoczął, a rezerwacja obejmuje co najmniej 30 dni;
    1. pobyt już się rozpoczął, ale do dnia wymeldowania zostało co najmniej 30 dni;
    2. zmiana jest inicjowana przez gościa;
    3. rezerwacja dotyczy pobytu długoterminowego;
    4. data rozpoczęcia nie została zmieniona;
    5. zmiana jest dokonywana z 30-dniowym wyprzedzeniem;
    6. rezerwacja nie może zostać przedłużona;
    7. rezerwacja po zmianie nadal dotyczy pobytu długoterminowego.
    Czy ten artykuł jest pomocny?
    Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
    Zaloguj się lub zarejestruj