Instrukcje
•
Gość
Anulowanie dłuższych pobytów
Anulowanie dłuższych pobytów
Jeśli rezerwacja jest na co najmniej 28 dni, w jej przypadku obowiązują zasady anulowania dłuższego pobytu.
Dla gości
Jeśli jesteś gościem, możesz sprawdzić e-maila z potwierdzeniem, aby uzyskać więcej informacji. Dowiedz się więcej o tym, jak zmienić rezerwację.
W przypadku zmiany lub anulowania dłuższego pobytu:
- Twoja pierwsza płatność może nie podlegać zwrotowi w zależności od oferty i tego, kiedy rezerwacja została dokonana;
- jeśli anulujesz rezerwację po rozpoczęciu pobytu, zwrotowi nie podlega kolejne 30 dni objętych rezerwacją;
- gospodarz może zaproponować Ci dodatkowy zwrot.
Zgody udzielane przez gospodarzy
Jeśli jesteś gospodarzem i gość chce zmienić rezerwację, musi uzyskać Twoją zgodę, o ile:
- gość wysyła prośbę przed rozpoczęciem pobytu, ale do dnia wymeldowania zostało mniej niż 30 dni;
- pobyt już się rozpoczął, ale do dnia wymeldowania zostało mniej niż 30 dni;
- gość zmienia dzień zameldowania lub wydłuża czas pobytu.
Zmiana może nastąpić automatycznie, jeśli:
- pobyt jeszcze się nie rozpoczął, a rezerwacja obejmuje co najmniej 30 dni;
- pobyt już się rozpoczął, ale do dnia wymeldowania zostało co najmniej 30 dni;
- zmiana jest inicjowana przez gościa;
- rezerwacja dotyczy pobytu długoterminowego;
- data rozpoczęcia nie została zmieniona;
- zmiana jest dokonywana z 30-dniowym wyprzedzeniem;
- rezerwacja nie może zostać przedłużona;
- rezerwacja po zmianie nadal dotyczy pobytu długoterminowego.
Czy ten artykuł jest pomocny?