Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Czym jest wstępna akceptacja gościa?

    Wstępna akceptacja pozwala Ci poinformować potencjalnego gościa, że Twoja oferta dostępna jest w terminie, o który pytał.

    Kiedy dokonasz wstępnej akceptacji, gość może potwierdzić rezerwację dla wybranego terminu. Wskazany termin nie zostanie zablokowany w Twoim kalendarzu, dopóki gość nie dokona rezerwacji, więc wstępną akceptację możesz wysłać do kilku gości w tym samym czasie

    Goście mają 24 godziny na potwierdzenie rezerwacji, dla której wysłano wstępną akceptację. Po tym terminie, gość nadal może zarezerwować Twoją ofertę za cenę zaproponowaną we wstępnej akceptacji, chyba że usuniesz tę akceptację.

    Możesz to zrobić w dowolnym momencie w wątku wiadomości z gościem.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?