Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gospodarz

Wstępne akceptowanie gości

Gość skontaktował się z Tobą w sprawie Twojego miejsca – to dobra wiadomość! Zachęć go do rezerwacji, wysyłając wstępną akceptację. Ma on 24 godziny na potwierdzenie swojej rezerwacji. Kiedy to zrobi, rezerwacja będzie obowiązywać obie strony.

Aby wstępnie zaakceptować prośbę gościa:

  1. Otwórz Skrzynkę odbiorczą.
  2. Kliknij wiadomość od gościa.
  3. Kliknij Wstępnie akceptuj.

Jeśli gość nie przyjął wstępnej akceptacji lub sytuacja po Twojej stronie się zmieniła, wykonaj powyższe kroki i wybierz Wycofaj wstępną akceptację.

O tym warto wiedzieć

  • Gdy wstępnie akceptujesz pobyt gościa, daty w kalendarzu nie są blokowane.
  • Możesz zaproponować wstępną akceptację kilku gościom na te same daty – poinformuj jednak każdego z potencjalnych gości, że rezerwacją są zainteresowane także inne osoby. Gdy termin zostanie zarezerwowany, pozostali goście zostaną automatycznie o tym poinformowani.
  • Gdy wstępna akceptacja wygaśnie, gość będzie musiał wysłać nową prośbę o rezerwację. Przy nowej prośbie obowiązuje ta sama cena co przy pierwotnej wstępnej akceptacji. Jeśli chcesz zmienić cenę, musisz wycofać swoją pierwotną wstępną akceptację.
  • Przy wstępnych akceptacjach nadal obowiązują ustalone przez Ciebie wymagania dotyczące rezerwacji.
  • Wstępna akceptacja dotyczy tylko dat, o które pyta gość.
  • Przy wstępnej akceptacji i ofertach specjalnych nie obowiązują promocje.

Odblokuj swój kalendarz

Jeśli nie widzisz opcji wstępnego zaakceptowania pobytu gościa, oznacza to, że niektóre lub wszystkie daty w Twoim kalendarzu są zablokowane w terminie, który chce zarezerwować gość. Spróbuj edytować kalendarz, aby Twoja oferta była widoczna jako dostępna. Pamiętaj: Airbnb może zablokować Twój kalendarz, jeśli nie podasz wszystkich informacji wymaganych w przypadku Twojego konta.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj