Wstępne akceptowanie gości
Gość skontaktował się z Tobą w sprawie Twojego miejsca – to dobra wiadomość! Zachęć go do rezerwacji, wysyłając wstępną akceptację. Ma on 24 godziny na potwierdzenie swojej rezerwacji. Kiedy to zrobi, rezerwacja będzie obowiązywać obie strony.
Aby wstępnie zaakceptować prośbę gościa:
- Otwórz Skrzynkę odbiorczą.
- Kliknij wiadomość od gościa.
- Kliknij Wstępnie akceptuj.
- Kliknij Profil , a następnie Przełącz na gospodarza .
- Kliknij Skrzynka odbiorcza .
- Otwórz wiadomość od gościa i kliknij Szczegóły.
- Kliknij Wstępnie akceptuj.
- Kliknij Profil , a następnie Przełącz na gospodarza .
- Kliknij Skrzynka odbiorcza .
- Otwórz wiadomość od gościa i kliknij Szczegóły.
- Kliknij Wstępnie akceptuj.
- Otwórz Skrzynkę odbiorczą i kliknij wiadomość od gościa.
- Kliknij rezerwację.
- Kliknij Wstępnie akceptuj.
Jeśli gość nie przyjął wstępnej akceptacji lub sytuacja po Twojej stronie się zmieniła, wykonaj powyższe kroki i wybierz Wycofaj wstępną akceptację.
O tym warto wiedzieć
- Gdy wstępnie akceptujesz pobyt gościa, daty w kalendarzu nie są blokowane.
- Możesz zaproponować wstępną akceptację kilku gościom na te same daty – poinformuj jednak każdego z potencjalnych gości, że rezerwacją są zainteresowane także inne osoby. Gdy termin zostanie zarezerwowany, pozostali goście zostaną automatycznie o tym poinformowani.
- Gdy wstępna akceptacja wygaśnie, gość będzie musiał wysłać nową prośbę o rezerwację. Przy nowej prośbie obowiązuje ta sama cena co przy pierwotnej wstępnej akceptacji. Jeśli chcesz zmienić cenę, musisz wycofać swoją pierwotną wstępną akceptację.
- Przy wstępnych akceptacjach nadal obowiązują ustalone przez Ciebie wymagania dotyczące rezerwacji.
- Wstępna akceptacja dotyczy tylko dat, o które pyta gość.
- Przy wstępnej akceptacji i ofertach specjalnych nie obowiązują promocje.
Odblokuj swój kalendarz
Jeśli nie widzisz opcji wstępnego zaakceptowania pobytu gościa, oznacza to, że niektóre lub wszystkie daty w Twoim kalendarzu są zablokowane w terminie, który chce zarezerwować gość. Spróbuj edytować kalendarz, aby Twoja oferta była widoczna jako dostępna. Pamiętaj: Airbnb może zablokować Twój kalendarz, jeśli nie podasz wszystkich informacji wymaganych w przypadku Twojego konta.
Powiązane artykuły
- Gospodarz
Wycofaj wstępną akceptację gościa
Wycofanie wstępnej akceptacji nie podlega żadnym karom, pod warunkiem że gość jeszcze nie dokonał rezerwacji. - Gość
Co to znaczy, że mój gospodarz wstępnie akceptuje?
Jeśli gospodarz wstępnie zaakceptuje Twoją prośbę, możesz automatycznie zarezerwować te daty bez konieczności oczekiwania na odpowiedź gospo… - Gospodarz
Odpowiadanie na pytania
Odpowiedz w ciągu 24 godzin. Goście, którzy wysyłają pytanie, zwykle szukają bardziej szczegółowych informacji przed wysłaniem prośby o reze…