Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Co zrobić, jeśli kod z mojego kuponu nie działa?

    Jeśli masz problem z wykorzystaniem kuponu, sprawdź ponownie, czy podany przez Ciebie kod z e-maila jest poprawny.

    Pamiętaj również o kilku innych rzeczach, które mogą mieć wpływ na to, czy Twój kod kuponu działa:

    • Nie możesz ponownie aktywować kuponu, który stracił ważność.
    • Każdy kupon można wykorzystać tylko jeden raz. Jeśli kupon został wykorzystany do opłacenia rezerwacji, a rezerwacja została anulowana, taki kupon pozostaje nieważny.
    • Akceptujemy kupony wydane wyłącznie przez Airbnb.
    • Jeśli nie wykorzystasz pełnej kwoty kuponu, nie otrzymasz zwrotu pozostałej kwoty.
    • Kuponów nie można wykorzystać do opłacenia dokonanych już rezerwacji.
    • Kuponów nie można przenosić na innych użytkowników. Kupon może wykorzystać wyłącznie osoba, która go otrzymała. Kupon można wykorzystać wyłącznie do dokonania określonego typu rezerwacji, do którego został wydany.
    • Na przykład kuponu na rezerwację miejsca na pobyt nie można wykorzystać do zarezerwowania atrakcji ani do opłacenia dodatkowych kosztów.
    • Jeśli zmienisz rezerwację, która została opłacona za pomocą kuponu, i  cena tej rezerwacji wzrośnie, różnicę w kwocie musisz uregulować za pomocą karty kredytowej. Jeśli po zmianie rezerwacji cena okaże się niższa, różnica w kwocie zostanie zwrócona na konto powiązane z Twoją formą płatności (nie dotyczy to jednak częściowo wykorzystanych kuponów).
    • Do dokonania rezerwacji można wykorzystać maksymalnie jeden kupon.
    • Jeśli zdecydujesz się na płatność w ratach (dostępne tylko w Brazylii), kupon może być wykorzystany przy pierwszej płatności w momencie dokonywania rezerwacji, ale nie przy kolejnych płatnościach.
    • Jeśli rezerwacja została już dokonana i wybrano wtedy harmonogram płatności, kupony można było zastosować przy pierwszej płatności, ale nie można ich użyć przy drugiej. Dowiedz się więcej na temat harmonogramu płatności.
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?