Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Czym jest oferta specjalna?

    Dzięki ofercie specjalnej możesz zaproponować niestandardową cenę gościowi, który prosi Cię o rezerwację.

    Oto kilka ważnych kwestii dotyczących ofert specjalnych:

    • Takie oferty są ważne przez 24 godziny.
    • Taką samą ofertę specjalną możesz przesłać do wielu gości. Oferta specjalna nie blokuje terminu w Twoim kalendarzu, dopóki nie zostanie zaakceptowana przez gościa.
    • Jeśli nie widzisz opcji wysłania oferty specjalnej, sprawdź, czy termin w Twoim kalendarzu nie jest zablokowany lub czy nie masz oczekujących próśb o rezerwację w tym samym terminie. Jeśli masz oczekującą prośbę od innego gościa, musisz ją odrzucić, aby wysłać ofertę specjalną.
    • Jeśli masz już depozyt w swojej ofercie, nie musisz dodawać go do sumy całkowitej oferty specjalnej.
    • Kiedy wysyłasz ofertę specjalną, wprowadź cenę łączną, którą Twój gość ma zapłacić za pobyt, i pamiętaj, aby uwzględnić wszystkie dni rezerwacji. Pamiętaj, aby uwzględnić dodatkową opłatę gościa oraz opłaty za sprzątanie, opłaty za zwierzęta domowe lub wszelkie inne uzgodnione przez Ciebie opłaty.

    Potwierdzone rezerwacje

    Jeśli gości przesłał Ci już prośbę o rezerwację lub potwierdził rezerwację, nie będziesz mieć możliwości wysłania mu oferty specjalnej.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?