Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Czy opłata serwisowa Airbnb podlega zwrotowi?

    Opłata serwisowa zawsze podlega zwrotowi, jeśli:

    • Anulujesz rezerwację w ciągu 48 godzin od jej dokonania.
    • Masz na koncie mniej niż 3 anulowania rezerwacji w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
    • Anulowana rezerwacja nie nakłada się z inną rezerwacją na Twoim koncie.
    • Łączna stawka za noc podlega pełnemu zwrotowi zgodnie z zasadami anulowania gospodarza.

    W przypadku niektórych ofert opłata serwisowa podlega zwrotowi do 14 lub 28 dni przed zameldowaniem. W zasadach anulowania rezerwacji znajdziesz informację o tym, czy dotyczy Cię wydłużony okres karencji.

    W przypadku rezerwacji we Włoszech lub rezerwacji dokonywanych przez podróżnych z Korei Południowej opłata serwisowa zawsze podlega zwrotowi, jeśli:

    • Anulujesz rezerwację przed zameldowaniem.
    • Masz na koncie mniej niż 3 anulowania rezerwacji w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
    • Anulowana rezerwacja nie nakłada się z inną rezerwacją na Twoim koncie.

    Zasady anulowania wybrane przez Twojego gospodarza obowiązują przez pozostałą część Twojej rezerwacji. Sprawdź w zasadach anulowania swojej rezerwacji, jakie są dokładne warunki zwrotów.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?