Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Czas oczekiwania jest obecnie dłuższy niż zwykle
    Ze względu na koronawirusa (COVID-19) mamy obecnie wiele zgłoszeń i dodatkowo pracujemy w zmniejszonym składzie. Jeśli do rozpoczęcia pobytu zostało Ci więcej niż 72 godziny, skontaktuj się z nami bliżej terminu zameldowania, abyśmy najpierw mogli pomóc osobom potrzebującym natychmiastowej pomocy. Aby zmienić lub anulować rezerwację, przejdź do strony podróży lub panelu gospodarza.

    W jaki sposób wypełnić zgłoszenie zaistnienia wyjątkowych okoliczności?

    Uwaga: Jeśli musisz anulować rezerwację z powodu koronawirusa (COVID-19), zapoznaj się z naszym artykułem na temat możliwości anulowania.

    Jak anulować

    Jeśli musisz anulować rezerwację z powodu nieoczekiwanych okoliczności, na które nie masz wpływu:

    1. Przeczytaj Politykę okoliczności wyjątkowych, aby sprawdzić, czy obejmuje ona również Twój przypadek.
    2. Przygotuj wymaganą dokumentację.
    3. Anuluj rezerwację domu lub atrakcji Airbnb.

    Jak to działa

    Jeśli okoliczności wyjątkowe obejmują przyczynę anulowania Twojej rezerwacji, powiadomimy Cię, że kwalifikuje się ona do anulowania bez kary, a jeśli jesteś gościem, otrzymasz pełny zwrot.

    Jeśli Twoja rezerwacja nie zostanie automatycznie zakwalifikowana, anuluj ją, a następnie skontaktuj się z nami, aby przesłać zgłoszenie. W następnych krokach pomożemy Ci m.in. w przesłaniu wymaganej dokumentacji i będziesz już czekać na zweryfikowanie Twojej sytuacji przez nasz zespół. Zgłoszenie musisz przesłać w ciągu 14 dni od momentu anulowania rezerwacji.

    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?