Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Opcje anulowania i zwrotu znajdziesz w swoim panelu gospodarza. Rezerwacje objęte naszą polityką okoliczności wyjątkowych mogą zostać anulowane przed zameldowaniem bez kar i bez wpływu na Twój status Superhost.

    Dlaczego moja oferta została zawieszona lub zablokowana?

    Twoje oferty mogą zostać zablokowane, jeśli nie spełnisz podstawowych wymagań dotyczących oceny ogólnej, wskaźnika aktywności, liczby zaakceptowanych rezerwacji oraz liczby anulowań. Zawieszenie oferty oznacza, że nie będzie się wyświetlać w wynikach wyszukiwania i nie otrzymasz żadnych nowych rezerwacji.

    Przywrócenie swojej oferty po zawieszeniu będzie możliwe pod warunkiem przeprowadzenia oceny przez Airbnb. Poważne przewinienia mogą skutkować całkowitym usunięciem z Airbnb.

    Istniejące rezerwacje

    Zawieszenie nie będzie miało wpływu na nadchodzące rezerwacje, mogą one jednak zostać anulowane, jeśli jakość doświadczeń Twoich gości będzie niska lub jeśli naruszysz nasze Warunki świadczenia usług.

    Komentarze dotychczasowych gości

    W czasie zawieszenia oferty warto zastanowić się nad zmianami w usłudze i nad poprawą jakości oferty – wykorzystaj do tego dotychczas otrzymane uwagi gości. Znajdziesz je w sekcji Recenzje. Aby uzyskać więcej informacji o swoich postępach, odwiedź sekcję Postępy. Jeśli korzystasz z narzędzi ProHost, informacje ogólne o wynikach znajdziesz w sekcji Wyniki. Dobrą podpowiedzią mogą być nasze podstawowe wymagania, a także wskazówki z Centrum pomocy.

    Po okresie zawieszenia

    Możesz przywrócić swoją ofertę, by przyjmować kolejne rezerwacje. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i będziesz postępować zgodnie z pojawiającymi się wskazówkami.

    Przywrócone oferty mogą zostać ponownie zawieszone, jeśli Twoje działania będą nadal poniżej podstawowych wymagań.

    Procedura odwołania

    Jeśli zawieszono Twoją ofertę na 30 dni, możesz odwołać się od tej decyzji, przesyłając wypełniony formularz odwołania. Jeśli okres zawieszenia nie przekracza 30 dni, odwołanie się nie jest możliwe.

    Airbnb będzie rozpatrywać odwołania w bardzo ograniczonym zakresie przypadków.

    Podstawy do uznania odwołania to np.:

    • Znacząco lepsze opinie gości w ciągu ostatnich 30 dni.
    • Recenzje o niejasnym negatywnym charakterze otrzymane od gości.
    • Okoliczności wyjątkowe (bardzo rzadki przypadek).

    Sytuacje, kiedy odwołanie nie zostanie uznane:

    • „Recenzja gościa była niesprawiedliwa”. Proces odwoławczy nie polega na kwestionowaniu niesprawiedliwych ocen. Po przywróceniu oferty pomyśl o zaktualizowaniu jej opisu i zdjęć, aby przyszli goście wiedzieli, czego się spodziewać.
    • „To było jednorazowe zdarzenie”. Zawieszenie jest najczęściej rezultatem wystąpienia licznych problemów. Innymi słowy, pojedyncza recenzja gościa nie stanowi podstawy do zawieszenia oferty.
    • „Udało mi się rozwiązać problem”. Zmiana w podejściu do wynajmowania i w samej ofercie to najlepsza droga do poprawy, zarówno w trakcie zawieszenia, jak i po jego zakończeniu. Mimo to jednak, dotychczas otrzymane niskie oceny były i pozostają podstawą do zawieszenia.
    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?