Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Gospodarz musi anulować pobyt

Czasami zdarza się tak, że gospodarzom zmieniają się plany i nie mogą udostępnić swojego miejsca zgodnie z rezerwacją. W większości przypadków gospodarze informują o tym swoich gości z wyprzedzeniem. W takiej sytuacji nie należy odwoływać pobytu za gospodarza. Lepiej wysłać mu prośbę o anulowanie rezerwacji, żeby nie stracić szansy na uzyskanie najkorzystniejszego zwrotu.

Aby wysłać gospodarzowi prośbę o anulowanie:

  1. Otwórz Podróże i kliknij rezerwację, którą chcesz anulować.
  2. Kliknij Pokaż szczegóły.
  3. Kliknij Zmień lub anuluj.
  4. Kliknij Anuluj rezerwację.
  5. W sekcji Wybierz powód kliknij Mój gospodarz musi anulować rezerwację.
  6. Obok pytania Czy gospodarz stwierdził, że nie może Cię przyjąć? wybierz Tak.
  7. Kliknij Poproś gospodarza o anulowanie.

Gospodarz ma 48 godzin na odpowiedź. Jeśli jednak Twoja podróż zaczyna się w ciągu tygodnia, musi on podjąć decyzję w ciągu 24 godzin. Jeśli gospodarz zaakceptuje Twoją prośbę lub nie udzieli żadnej odpowiedzi, otrzymasz pełny zwrot. Jeśli jednak odrzuci tę prośbę, nadal będzie mógł Cię przyjąć.

Jeśli gospodarz anulował już rezerwację, to znaczy, że Twój zwrot jest w trakcie realizacji. Dowiedz się, kiedy otrzymasz zwrot.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj