Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Gdy gospodarz prosi Cię o anulowanie pobytu

Czasem może zdarzyć się tak, że gospodarz musi anulować rezerwację. Gość nie powinien jednak anulować pobytu za niego.

Co zrobić, gdy gospodarz poprosi Cię o anulowanie rezerwacji

Jeśli gospodarz poinformuje Cię, że jednak nie może Cię przyjąć, nie anuluj rezerwacji. Zamiast tego prześlij gospodarzowi wiadomość z prośbą o anulowanie po jego stronie. To rozwiązanie pozwoli Ci otrzymać pełny zwrot.

Co się stanie, gdy gospodarz anuluje Twoją rezerwację

Jeśli gospodarz anuluje rezerwację przed zameldowaniem, otrzymasz pełny zwrot. Jeśli do zameldowania zostało nie więcej niż 30 dni, pomożemy Ci zarezerwować inne, podobne miejsce, o ile znajdziemy takie w zbliżonej cenie. Dowiedz się, co się stanie, jeśli gospodarz anuluje Twoją rezerwację.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Gość

    Gdy gospodarz anuluje rezerwację

    Jeśli gospodarz anuluje Twoją rezerwację, otrzymasz pełny zwrot. Jeśli anulowanie nastąpi w ciągu 30 dni przed zameldowaniem, pomożemy Ci za…
  • Gospodarz

    Zasady anulowania przez gospodarza

    Anulowanie pobytu może utrudnić gościom realizację planów i wpływać na wiarygodność społeczności Airbnb – dlatego stosujemy kary w przypadku…
  • Gość

    Bezpieczeństwo gospodarzy i gości

    Aby mieć pewność, że goście i gospodarze są bezpieczni podczas pobytów, atrakcji i innych aktywności, określone zachowania wśród członków na…
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj