Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Aktualizacje udostępniamy 1 i 15 dnia każdego miesiąca.

    Jak mogę dołączyć do konta mojej firmy w Airbnb dla Firm?

    Możesz dołączyć do swojej firmy na Airbnb, podłączając służbowego e-maila do swojego istniejącego konta na Airbnb.

    Jeśli jeszcze nie ma Cię na Airbnb, utwórz nowe konto, korzystając ze służbowego adresu e-mail. Dodanie Cię do służbowego konta będzie możliwe, gdy zakończysz rejestrację i zaakceptujesz warunki Airbnb.

    Jeśli powiążesz służbowy adres e-mail ze swoim prywatnym kontem Airbnb, do logowania się na swoje konto nadal będziesz używać osobistego adresu e-mail i istniejącego hasła.

    Jeśli otrzymasz zaproszenie do dołączenia do swojej firmy

    Gdy otrzymasz zaproszenie do dołączenia do swojej firmy na Airbnb, dostaniesz unikalny link, aby się zarejestrować.

    1. Kliknij link z zaproszenia.
    2. Jeśli na swoim koncie Airbnb masz już dodany służbowy adres e-mail, kliknij Przeglądaj domy, aby poszukać miejsc pobytu.
    3. W innym wypadku wprowadź służbowy adres e-mail i kliknij Kontynuuj.

    Jeśli otrzymasz zaproszenie do dołączenia do zespołu

    W przypadku zaproszenia do określonego zespołu w ramach programu Airbnb dla Firm otrzymasz unikalny link, aby się zarejestrować.

    1. Kliknij link z zaproszenia
    2. Jeśli na swoim koncie Airbnb masz już dodany służbowy adres e-mail, kliknij Poproś o dołączenie do zespołu.
    3. W innym wypadku wprowadź służbowy adres e-mail i kliknij Kontynuuj.

    Administrator Twojej firmy otrzyma powiadomienie o Twojej prośbie o dołączenie do programu. Gdy zaakceptuje Twoją prośbę, zostaniesz członkiem zespołu.

    Jeśli Twoja firma Cię nie zaprosiła

    Nawet jeśli Twoja firma nie przesłała Ci unikalnego adresu URL umożliwiającego dołączenie do Airbnb dla Firm, nadal możesz należeć do tego programu.

    1. Odwiedź naszą stronę dla osób podróżujących służbowo.
    2. Jeśli masz już swój służbowy adres e-mail dodany do konta Airbnb , kliknij Przeglądaj domy, aby rozpocząć wyszukiwanie miejsc pobytu.
    3. W przeciwnym razie wprowadź służbowy adres e-mail i kliknij Kontynuuj

    Rozwiązywanie problemów

    Jeśli pojawi się błąd „to nie jest obsługiwana domena e-mail”, upewnij się, że nie używasz publicznej domeny e-mail (np. gmail.com, hotmail.com) do rejestracji w swojej firmie. Jeśli powyższy błąd cały czas się pojawia, choć domena służbowa jest wpisana poprawnie, oznacza to, że do korzystania z konta firmy konieczne jest zaproszenie. Możesz poprosić o zaproszenie pracownika swojego działu kadr albo menadżera podróży.

    Jeśli masz już prywatne konto Airbnb, upewnij się, że wprowadzasz adres e-mail powiązany z domeną firmową (np.: imię@nazwafirmy.pl) na naszej stronie dla osób podróżujących służbowo. Wtedy pomożemy Ci połączyć Twoje osobiste konto ze służbowym adresem e-mail.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?