Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    W jaki sposób mogę zarejestrować swoją firmę w programie „Airbnb dla Firm”?

    Jeśli zarządzasz wyjazdami służbowymi lub programami kadrowymi, dowiedz się:

    Dołączanie firmy

    Aby dołączyć firmę do programu lub porozmawiać z kimś o tym, co należy zrobić, wypełnij formularz kontaktowy.

    Jak utworzyć konto firmy

    W tym celu musisz potwierdzić służbowy adres e-mail. Gdy to zrobisz, otrzymasz dostęp do panelu Airbnb dla Firm, za pośrednictwem którego możesz:

    1. Zapraszać pracowników firmy do udziału w programie.
    2. Dodać służbową kartę kredytową. Ułatwi to pracownikom opłacanie podróży służbowych rezerwowanych na Airbnb.

    Jak zarządzać podróżami służbowymi na istniejącym koncie Airbnb?

    Aby ułatwić zarządzanie podróżami służbowymi, dodaliśmy specjalny panel na istniejącym koncie Airbnb. Zapraszanie pracowników, sprawdzanie aktywnych i nadchodzących podróży, przeglądanie planów podróży – to wszystko i jeszcze więcej zrobisz w panelu głównym.

    Stąd możesz przejść do panelu głównego Airbnb dla Firm.

    Dodawanie pracownika do firmowego konta

    Możesz zaprosić pracownika do swojego programu Airbnb dla Firm.

    Dodawanie administratora lub organizatora podróży

    Aby dodać administratora lub organizatora podróży, najpierw zaproś tę osobę do swojego programu Airbnb dla Firm.

    W panelu głównym możeszzmienić rolę tego pracownika – z podróżnego na administratora lub organizatora podróży.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?